Sjuk

Typ mer än ett halvår sedan jag uppdaterade någonting. Jag tycker inte om att blogga men jag tycker om att läsa vad jag gjort sen och jag ångrar att jag inte bloggat under sommaren för jag gjorde så himla mycket roliga saker.

1. Jag gick ut tvåan och reste till Grekland med 4 underbara tjejer och hade 2 underbara veckor där!

2.Jag jobbade hela sommaren i Bosses glasskiosk och på restaruangen Sir Winston

 

3.Jag tatuerade mig

 

4.Gick på fantastiska storsjöyran med underbara vänner

5.Myste i sommarvärmen med vänner i en sommarstuga

 

6.självklart innehöll sommaren ännu en resa, turkiet med Lina och Viktoria

7. Jag umgicks med mina fina vänner

8. Och med mina fina pojkvän

 

bara i korta drag vad min sommar innehöll, finns massor av mer jag gjort men jag orkar inte lägga upp bilder i efterhand. Därför ska man skriva direkt ;)

puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0