Photosession

Hej bloggeeennnn!!
Lite update för jag har lånat en kamera från skolan! =)
I fredags jobbade jag på svenskan, gick apa och jag sålde bara 1, sista dagen med grundlön så de va ju endå värt det!
När jag gick från jobbet mötte jag upp Alexander och vi gick och åt på kina å de va sjuuukt gott, åt upp allt tillochmed efterrätten! sen gick vi hem till Linnea, vi åt popkorn drack saft och pratade, mysigt :)


Sov hos Alex och Pappa kom och hämtade mig på morgnen i går, så åkte vi ut till F4 och tog kort till min fotouppgift.
Gick bra men de va 24 minus så vi frös nästan ihjäl . Jobbade på kvällen på Arctura och fick 350 kr i drix plus att jag hittade en hundrig när jag städade garderoben, sjuuuukt niiice!



Puss/Ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0