SICK

I natt fick jag feber hemma hos Alex, hade feberdrömmar och bestämmde mig i morse för att inte gå till skolan, alex pysslade om mig hela dagen och lagade sjukt god lunch till mig. Bestämde mig i alla fall för att åka in och jobba kl 3 , ångrar det lite nu eftersom jag har fått mer feber och är sjukt trött......
försöker tänka på saker som jag längtar till istället och det är skit mycket roliga saker!

1. min och tjejernas resa till Kos i juni, snart bara 4 månader kvar <3



Min 18 års dag om ca 20 dagar!


3. MITT KÖRKORT! har börjat nu ska på första lektionen i morgon!

4.Tävlingen Schlagerstjärnan i Birsta Centrum på lördag som jag och sara ska tävla i !!



5.Min lön som kommer om ca 20 dagar från SvD och Arctura!
6. Musikdirekt i mars som jag Tove , Max och Markus ska medverka i, kommer bli sjukt roligt.
7.Rut <3

8. sista och den konstigaste saken jag längtar till är Älgens nyår som är den 5e Mars, vet inte varför jag längtar men det är en sjukt stor fest och jag skulle vilja ha en sjukt stor fest nu, hahah


Nu ska jag läsa lite mer teori och sen försöka sova så jag kan gå till skolan i morgon, måste öva på låten inför tävlingen med Sara, sov sött / puss ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0