bags of lies

Ligger i min säng i denna dystra stund, jag smuttar på min oboy och ligger som en lam lax i sängen.
Allt känns lite tokigt och upp och ner, det är valborg i morgon, jag har massa fina kompisar som har massa roliga planer men ingenting känns lockande, skulle jag bli erbjuden en miljon i denna stund skullle jag säkert tveka på det också för ingenting kan muntra upp mig just nu. Jag ska nog stanna hemma i morgon, alla andra ska ut men jag tror endå inte att jag kommer ha nått kul. Jag är bara så glad att jag har så fina vänner och människor runt omkring mig just nu och ur det perspektivet känns allt bara så rätt. I love you, jag vore ingenting utan er.

slänger upp en bild på Tove sen förra spelningen bara för att det ger mig en varm och go känsla i magen


pusspåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0