Planerar...

Planerar en resa :)
Jag Viktoria och Linnea (kanske Tove) åker till Stockholm sista helgen på höstlovet!
Egentligen hade vi tänkt att gå på dansbandskampen och stötta våra vänner Per-Gunnarz som ska spela då, vi kunde få " vip biljetter" och sitta längst fram på Tv produktionen men då får vi bara stanna under själva TV sändningen för annars då måste man vara 18 för att få vara kvar under kvällen,  vilket sög.
Men sen fick vi en inbjudan av min käre vän Alex till en stor Haloweenfest så de tär ju AWESOME!
Alltså åker jag och mina tjejor ner dit en långhelg och bara shoppar myser och firar haloween,
ska bli så skönt att komma tillbaka  till Stockholm....


Kommentarer
Postat av: Hannah - modell och sångerska

Hej! Vad kul att du läser och gillar min blogg :) Har varit inne på din myspace sida nu och jag måste säga att jag tycker du har en väldigt fin röst :)



Väldigt behaglig att lyssna på och du sätter tonerna och är säker på det du gör. Jättebra, fortsätt i samma stil! :)

2009-10-19 @ 09:52:56
URL: http://hannnah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0