paus.

okej nu kommer jag klaga lite här bara för att jag vet med mig om att ingen läser min blogg.
men idag känner jag mig underlägsen, för att min pojkvän är snyggare än mig,för att mina kompisar är coolare än mig och för att andra lyckas bättre än mig.det låter sjukt töntigt men det är en sån dag jag har idag.
sitter vaken fastän att klockan snart är 2 bara för att jag sitter och trycker ner mig själv med tankar.. sjukt.
varför vet inte jag vad jag vill? varför vet inte jag vilken stil jag vill ha? varför är inte mitt hår långt? varför skriver inte folk till mig på msn ? ännu mer sjukt. och det är typ jobbigt att trycka ner sig själv med tankar osv och endå så gör man det, jag hatar att vara avensjuk på folk för att dom är finare, för jag vet ju att det är såhär jag ser ut och att det inte går att ändra på och det suger....och jag hatar att sakna stockholm. Nu har jag verkligen inte lust till någonting, jag menar inte att jag vill dö, men jag skulle vilja hamna i någon slags dvala och få lösa massa problem och sen bara göra vardagen till det jag vill att den ska vara...



typ såhär känner jag mig idag.
puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0