MINI WALLMANS

okej, jag har varit på den roligaste festen!!
I lördags spelade vi på Saras mammas 50 års fest, sjukt kul. vi hade tema Wallmans salonger och jäklar vilken show vi körde, ja vet att många filmade så det kommer videos på det sen, ja tror vi hade 4 klädbyten och vikom hem halv 5 på natten ;)
Nu ska vi göra Mini Wallmans till ett handelsbolag så vi kan få spelningar och slipper ta betalt svart, tyvärr kommer det typ att kosta mera att göra det till ett företag än vad vi tjänar just nu , men va fan, i något hörn måste man väll börja!!

annars då? jooo vi har Ensamble konsert på måndag i Aulan, kommer bli grymt kom dit! på tisdag fram till torsdag kommer vi att packa bussarna och ge oss iväg på turné , första gången för mig eftersom ja ginte gick på samma skola i ettan som jag går på nu men det ska också bli sjukt kul. och nästa fredag är vi bokade som underhållning vid invigningen av det nya torget, vi ska nog sjunga boheimian , over the hills aquarius och sånt...
På lördag fyller min baby år, 21 jäkla år. gosh, vet inte om jag vågar skriva vad han ska få här men ja hoppas han blir nöjd, förövrigt så snöar det här och jag ve tinte riktigt om jag gillar det men det ska bli kul att åka skidor sen i alla fall. I morgon har jag sånglektion och minerva möte, me like

nu blire svenska holyywooodfruaaar!!!!!!<3
puss


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack så hemskt mycket:)

Jag köpte den på stadium för någon månad sedan:)

2009-10-14 @ 11:51:57
URL: http://fradaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0