I morrn smäller det!

YEJ!  En måndas förberedelser, två veckor med rep 24/7 och vi är äntligen klara och förberedda inför i morgon!! NOT!!! har nog aldrig vart så oförberedd för en spelning förut någonsin!!! Vi ska uppträda som Wallmans på saras mammas 50 års fest och det kommer vara en stor lokal med mycket folk osv, vi har haft en vecka att förbereda 10 låtar samtidigt som vi haft skolan och allting annat på fritiden att ta hand om, plus att klockan är nu 01:45 och jag har inte fixat ett piano än!!! gosh... vi får välll se hur det går med allt. Nu ska jag titta på Dreamgirls och somna till den, har många minnen till den filmen, tex roshanak , jag vet att hon är i Sverige nu och det känns sjukt att hon är så nära men att jag endå inte kan åka ner till sthlm och hälsa på henne, snart åker hon tillbaka till L.A och jag önskar henne verkligen lycka till med allting



Puss och godnatt alla fina / ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0