tjaaa tjaaa bloggennnn!!!

yo, alltså egentligen det som jag själv tycker är roligast med bloggar är ju bilderna, och min kamera är trasig så förtillfället så lägger jag bara upp gamla bilder och då är de inte alls lika roligt att skriva, men i alla fall så står kamera överst på min önskelista! :)

Idag har jag varit på Minerva möte och de va mys som vanligt, vi bästämde väll egentligen inte så mycket förutom att vi kanske ska ha middag hos mig på fredag, annars kanske det är fest som vanligt i helgen men det tänker jag inte gå på för jag ska JOBBA och det är jag sjukt glad över så det rör mig inte i ryggen att det är föreningsfest då :)
Alex va här i kväll och vi skulle egentligen julbaka men när vi kommer hem så kommer ja på att vi inte har saffran eller någonting så vi slår på en film och som vanligt så slumrar jag in i hans fam.. ooohh hans vaaarma mysiga famn ;) aja....vi ska ha ett stort julbak nästa vecka istället... förresten så har  vi  ju inga läxor denhär veckan så här sitter jag nu, fyfan vilken tråkig kväll det här kommer bli..

Dagens Workout:
INGEN! gosh
men det blir om en kvart!


pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0