Höstlov 09



I torsdags åkte jag ner till Stockohlm för att träffa min underbara och efterlängtade Roshanak, gud vad jag saknat henne jag kramade henne så hårt jag kunde och pussade henne överallt. Vi gick och satt oss på ett fik och satt där i flera timmar och tog igen en massa tid vi missat med varandra, efter ett tag frågade Erika Selin från idol , som är rosies kompis om vi ville komma till hotellet och umgås så vi gick dit och hängde med idolerna hela kvällen vilket var sjukt roligt för mig som älskar idol, vi satt typ i musikrummet en timme och spelade, så himla roligt, resten av dagarna mös vi bara och åt massa mat och tog igen tid... mys <3

På fredagen följde jag med Alexander på en jätte stor haloweeen fest ute i farsta som var sjuuuukt rolig, träffade massa skönt folk och gamla kompisar, kl 4 tog vi taxi hem och vi var helt slut och sov till 12 dagen efter, sen spelade vi in lite låtar som sög och sen for vi på en annan haloweenfest hos Molly sanden där jag träffade massa trevligt folk och det var välrdens bästa avslutning på ett underbart lov, kvällen slutade på mc donalds vid slussen.
Tog flyget hem på söndagen och jag var så glad och jag hade en underbar känsla i kroppen och det har jag fortfarande, lätt bästa lovet.






fler bilder från festerna kommer sen.
Puss från världens lyckligaste ida*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0