LESS TJEJ!!

Behöver jag ens berätta om att jag har varit magsjuk i två dagar?
Ne, vi skippar det,föööööör HANNA KOMMER HEM!!!
kommer det vara någon mening med min blogg då? Hela min ursäkt till att få sitta här å skriva är ju för att hanna ska veta, ska jag fortsätta så min internett/data tokiga pappa ska ha lite koll på mig kanske?
hursom, så var jag in idag på törners och lämnade mitt CV/Personuppgifter, mer stressad tjej får man ju leta efter, Katarina på törners alltså. herregud, samtidigt som hon prata med nån i telefonen pressade hon nästan sönder min hand samtidigt som hon sleeeet åt sig papperet och sedan sprang hon iväg. jag undrar om hon ens tittade på mig och uppfattade någonting av vad jag sa,hm.

i Tisdags, dagen innan jag blev sjuk så var jag och Mattias Rundkvist på Ås skola och fotade lite, han ska träna på att ta portträtt och jag tyckte det blev ganska bra! lägger upp ett kort som inte är färdigt än för han ska fotoshopa det också!
I morgon ska jag sova hos Frida i min klass som bor i Gällö för på lördag åker vi till Sundsvall:D Ska bli så himla roligt.

dags för skönhetssömn.
puss/Ida          
 
klicka för att förstora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0