Hos Frida

hej bloogggen, idag har jag varit hemma tills klockan två då åkte jag till Alexander där lite av mina kompisar var så tittade vi på Hipp Hipp,ungefär den roligaste filmen som finns. Sen tog jag bussen hem till Frida som bor i Gällo, på bussen blev jag lite osäker på vart jag var så steg det två tjejer i min ålder som hade jätte många ryggsäckar och luktade jätte mycket rök, så började dom ta kort och och dricka sprit på bussen och jag var ju tvungen att fråga någonn vart jag var så jag steg av rätt så frågade jag " ursäkta men vet ni vart vi är?" så skrattade dom lite å sa ingenting sen, haha då kände jag mig som en liten nolla faktiskt och satt kvar tyst med min mössa på min plats:P

Ikväll hos frida har vi druckit smoothie och tittat på tv å spelat lite gitarr men vi ska snart sova nu förr  i morgon ska vi åka till Sundsvall!!:D ska bli så himla roligt!!
slänger upp en bild på Frida



Kommentarer
Postat av: storasyster

aaaahhhhhhh. jag är inte hemma än. du är sämst på att uppdatera.



<3

2009-03-10 @ 14:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0