SOMMARVÄRME

Okej jag är välrdens sämsta på att blogga och jag funderar ungefär varje gång när jag ska blogga om det är värt det, jag antar att det skulle varit det om jag bloggade varje dag.... jag ska verkligen försöka.
 Har hänt rätt mycket sen sist, jag har varit på idol, i egypten vi har haft konsert det har hunnit blivit nästan sommar, jag har jobbat mycket, fått igång moppen, massor med sånt! Kul!
I helgen har det varit väldigt varmt och jag har varit med alexander och vi har åkt båt och grillat och haft det mysigt, har blivit lite brunt också vilket är skönt, man kanske blir brun den här sommaren också?
                                                                


                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0