Raindrops keeps falling on my head

Okej, klockan är 1 mitt i natten och det har inte varit uppehåll på hela dagen, det är vad jag kallar sjukt!
Tillsammans med regnet som öser ner faller även mitt humör ner, jag behöver sol, värme,umgänge,glädje under mitt sommarlov! Nu kan jag inte annat göra än att bara sitta inne liksom...
Tittade på en film ikväll, bröloppsduellen,sjuk bra film faktiskt, kan rekomendera den till alla tjejer.. mums.
Det har ju varit helg, och i fredags hade vi avslutningsfest, eftersom att det REGNADE så blev det en tidig kväll, i lördags hade vi fest här hemma för kenneth som fyllde år och idag har jag övningskört med pappa min, i morgon så ska jag sola med moa :) vi behöver bli bruna!




Raindrops keeps falling on my head, but that doesnt mean my eyes will soon be turning red, cryings not for me, cause... i never gona stop the rain by complaining........

/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0