LEDIG

Hej:)
Jag har i princip sommarlov nu, igår åt vi bara tårta på skolan, idag är vi lediga , i morgon är vi lediga och på Fredag går vi ut!! Idag har jag varit hos frisören och klippt av mitt hår och färgat det ljust,det ser alltid så himla kort ut när man precis klippt det och det känns så himla ovant, här kommer en före och efter bild, på den där jag har brunt hår har jag egentligen inte så långt hår, de tär bara som det ser ut.


 

                                                                                                     FÖRE


                   EFTER



eftersom jag är ledig idag kommer jag bara vara hemma och ta det lungt, ska gå ut med Ada snart  i skogen ,lite mys eller...../ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0