frisk-dag

Äntligen! Gick på skolan idag, så himla roligt faktiskt, tänk att vardagen kan ställas om så mycket efter att bara varit borta i två dagar? Det var alla fall en lätt dag! Hittade en as god chokladmjölk i fiket som tydligen funnits hela terminen som jag missat, den gjorde min dag kan man säga, huuuuuuuuuuur god som helst.
Efter skolan gick jag och Viktoria och mötte upp Alex. Sen gick jag och Alex på stan å köpte lite smågrejer på HM sen gick vi förbi Hanna på törners å köpte en sallad, muuuuuums, blev min middag. Ligger hemma i sängen nu, var nyss ute och sprang 5 km för jag ville driva ut lite energi ur min kropp,jag lyckades, är trött, kag är helt godnatt!


 

 mina nya hårspännen, testade på Viktoria, söta va?


min alex,



Gnatt/ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0