OPPS

hej  :) "förlåt att jag inte bloggat på aaas länge , ni missar säkert alla mina urläckra outfits ;)"
nejdå, men förlåt Hanna, att jag inte lagt upp bilder på när vi klär granen eller julafton eller nått men det kommer så fort jag kommer hem från åre.
Då ska jag även lägga upp bilder från när Rut came to Jämtland.
Måste erkänna att jag grät några tårar för dig natten till nyårsafton, kommer ihåg att jag alltid ville hänga med er när ni skulle ut men jag fick stanna hos pappa....hahah.. så är det attt vara liten och nu är man i mellanåldern, slår vad om sen när jag är 18 att jag kommer längta tillbaka istället...

jaja! både pappa och Bitti har alla fall somnat i soffan nu.


så puss på dig hanna

/ida

Kommentarer
Postat av: Bitti

Hrm... Somnade... Klockan tjugo i fem - det måste ha varit den där söndag eftermiddagen när jag kände att jag höll på att bli förkyld...

2009-01-11 @ 12:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0