En riktig blogg

hej, nu sitter jag i soffan. ska snart till edvin för att spela in och repa lite eftersom att vi planerar vår spelning om ca 1 vecka! Alla fall så satt jag här å läste massa bloggar och jag tänkte, jag kanske ska engagera mig lite mer i bloggen! Nu skriver jag ju bara en gång i veckan små medelande till Hanna. Jag tror att jag ska ha med mig kameran lite oftare ta lite mer bilder och verkligen berätta vad jag gör, blondinbella passa dig . haha nejdå. men nu känns det nästan onödigt att ha bloggen när ja bara lägger upp massa strunt. Sex and the city rullar alla fall nu och jag ligger med bessie i soffan å har det väldans mys,


puss/ida

Kommentarer
Postat av: storayster

HAHA. jag tycker verkligen om dina små meddelanden. så fortsätt skriva du pärlan.



<3

2009-02-01 @ 17:50:51
Postat av: storasyster

om jag ska vara ärlig så tycker jag du är skitdålig på att uppdatera. var det senaste inlägget ett skämt eller? skärpning.

pusspusspuss

hoppas inspelningen gick bra, för det va väl idag du skulle spela in va?

pusspusspuss

2009-02-04 @ 20:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0