Start på den nya bloggen

Hej blogg:)
Nu har jag verkligen kännt efter och mycket händer i mitt liv just nu. Känner att jag vill kunna dokumentera vad jag gör och kunna titta tillbaka, minen är viktiga att bevara som min syster sa idag.
Därför, ska jag försöka ha med mig kameran varje dag, man vet aldrig när man ska få vara med om någonting roligt. som tex i går så ringde några killar som rapar / sjunger hiphop och frågade om jag ville spela in låtar med dom, så i går kväll efter skolan spenderade jag några timmar i deras hemma studio,resultatet blev sådär men samarbetet skulle fortsätta:) Efter det åkte jag direkt till biblioteket i stan och spelade med ett jazzband som bestod utav 5-6 gubbar huuur coola som helst, jätte kul var det. Jamade med en gitarrlärare på skolan samma dag å han tyckte om att jag sjöng jazz och bjöd därför med mig till deras spelning med storbandet! jätte kul och vi skulle ses igen!:) Tidningen va där också så jag såg mig själv i LT i morse när jag satt mig på bussen. Som jag förövrigt höll på att missa i morse! gick ner till den så jag skulle hinna precis å när jag kom ner kom jag på att jag hade en annan jacka dagen innan, alltså låg busskortet i den andra jackan! Hanna sa alltid att jag aldrig skulle hinna om jag sprang men jag sprang, oj vad jag sprang uppför backen till huset, trodde ja skulle få en astmaatack för de va så kallt. haha herregud. Sprang in i huset uppför trappen in på mitt rum slet med jackan och i farten ner letade jag reda på busskortet! Sen sprang jag ÄNNU fortare ner till bussen för de värsta som finns är ju att missa när man ser den! Han precis ner så kommer bussen!! hur ofta händer det? Säger hej lite andfått och kliver på!

Dagen flöt på och vi sjöng upp visor i fiket, det gick bra och jag hade en gitarrist som kompade och en som spelade en stor kontrabas och eftersom det var en jazz visa jag sjöng så blev det ett härligt gung i låten.
Sen hade vi audition till vårprojektet! det gick  sådär, fick vänta 2 timmar på att få komma in å sjunga i max 2 minuter!
När det var klart åkte jag ner på träningen där vi lärde oss att kasta upp Amanda högt upp i luften! Vi fick även våra pom poms som vi ska använda på våra paus uppvisningar på basketen:)

Hanna nu ska jag vara som en riktig bloggare och lägga upp vad jag shoppat den närmsta tiden! :)


                         
Det jag beställde från Gina!              stor tröja med ficka på bröstet och tights av mamma med blommor på
         
                               
jacka rea på bikbok suuper                    jeans från presentkortet,carlings

måste bara visa solglasögonen från the t-shirt store!!


 It's all about cheerleading!



i morgon är det Älgens å då ska kameran med:)


Puss och Godnatt /ida

Kommentarer
Postat av: storasyster

men såja!

guud vad roligt allting låter. kör på, kör på.

kiss <3

2009-02-06 @ 02:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0