SJUK

Hej blogg ! Nu har jag varit hemma från skolan i 2 dagar, jag är jätte förkyld. Jag har feber , ont i halsen och är jätte täppt i näsan. I går sov jag jätte länge ungefär till klockan 2 sen låg jag och mös med valpen och tittade på lite film.
Idag gick jag upp lite tidigare och åt faktiskt frukost. Nu har jag på mig myströja och ligger i sängen, har laddat hem Benjamin Button, den är så himla bra.
Idag är det torsdag och egentligen så ska jag på träning med cheerleadingen vi har lagmöte och sen så ska jag på myskväll med tjejerna, egentligen alltså ... det blir inget av med det för jag tar mig kappt upp ur sängen..
I morgon åker ju hanna till Ecuador, pratade med henne igår om det, jag tycker hon är duktig som ger sig iväg sådär. jag sa :
" hanna tänk , förut vågade du inte färga håret själv och nu ska du flyga inrikes flyg genom hela usa och sen till ecador helt ensam"

jag tycker att det är väldigt kul för henne och jag är väldigt stolt över min syster..







/ida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0