HELG!

Hej, nu blev det sådär igen som det inte ska bli, inte uppdatering på länge...
Tänkte berätta om helgen:)
I fredags i skolan hade vi en liten konsert/uppspel för klassen och lärarna, det var kul och det gick väll bra!
Sjöng Fly me to the moon och Björn, en lärare som  kompade mig.
Sen så åkte jag och Viktoria i hennes smart car till brunflo ( det var huuuur kul som helst)
Vi lagade middag och gjorde oss i ordning tillsammans för sen skulle vi träffa Alex och Alex, egentligen var det klassfest men vi hade planerat att träffa dom länge och vi kände att det var roligare...
Så vi åkte dit till 7 och vi satt och spelade gitarr och myste och åt chips heeela kvällen de va så himla kul minns inte en sekund då jag inte skrattade, Alex nr 1 bor tillsammans med 2 st killar till i en jääääätte stor lägenhet på strandgatan,det är jätte fint där och Alex nr 2 går i tvåan på pc, estet musik, Vi var där hela kvällen  somnade till under en film och sen tog vi nattbussen hem :) har tyväääär inga bilder därifrån, önskar att jag har det.

Alexander 1 :S myspace : www.myspace.com/alexandermangs
Alexander 2:S myspace : www.myspace.com/alexanderlund

I går kväll kom pappa och hämtade mig och vi hade middag med Anna och Pejja i Lugnvik, och tro det eller ej men Mia har vuxit om mig!!!  med säkert 10 cm om inte mer! Vi fick jätte god mat som Bitti lagat och sen spelade jag och pappa in. Nu sitter jag hemma i Backen, har precis slagit in paket till Olivia som fyller år i morgon så vi ska till månströms ikväll och äta middag, själv fyller jag år på Tisdag :)

Nu ska jag börja göra mig i ordning, har nog inte tvättat håret på 3 dagar så det är dax!!

Puss /ida






Kommentarer
Postat av: Bitti

Jättekul att du gillade älggrytan igår! Ska försöka göra om den någon gång... (borde skrivit ned "receptet");-. Kram!

2009-02-22 @ 20:39:58
Postat av: Storasyster

aaaahhhh. föbannat vad jag saknar dej. nu får jag en klump i halsen. här sitter jag ensam på en utav amerikas största flygplats. chicago.

jag känner mej lite ensam.



<3



så Mia är alltså längre än mej också...jahapp...

2009-02-23 @ 02:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0