FEST I BÖLE

Jag sitter i min säng, är jätte trött... då hör jag hur det plingar till på msn det är Viktoria som frågar : vill du följa med på fest i böle!  jag ringer johannes och kusin pontus sen är skjutsen avklarad sen bääär det iväg:D
Golvet gungnar,jag gungar, hela böles församlingsgård gungnar! det är så sjukt mycket folk att jag tror jag är på en konsert på yran! Jag gissar på att jag brände varenda kalori jag hade i kroppen så mycket dansade jag, det var en utav dom roligaste kvällarna på länge länge och Viktoria gjorde min kväll.
Womanizer var helgens låt


    
  


Bilder från älgens kommer sen,hade som tur inte med mig kameran dit men andra hade!!!


pusss /ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du så sjuk att du inte ens kan skriva några meningar från sängen?

En bild på sjukida skulle sitta fint.

Krya på dej.

<3

2009-02-11 @ 22:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0