ÄLGENS NYÅR

Hej :) tänkte berätta om kvällen igår.
Åkte till Hanna Lindvall som är Viktorias kompis ( viktoria går i min klass på pc ) vi gjorde jätte god middag där vi var 4 tjejer och vi hade jätte mysigt. sen gjorde vi oss i ordning tillsammans och fixade oss och så.
Sen runt nio åkte vi till Bringåsen, the place to be i går! Det var kö men eftersom Viktoria e med i minerva fick vi gå före typ. De va jätte mycket folk och jag hade kul hela kvällen TILLS jag skulle börja ta mig hem. Hade bestämt tid med Pappa och skulle hämta ut jackan i garderoben när jag ser att den inte längre är bemmannad utan att  ALLA verkligen ALLA på hela festen ska hämta sin jacka och det är ca 400 jackor som ligger slängda över hela lokalen. jag hittar inte min jacka och letar förtvivlat i en hög med jackor uppöver knäna på mig. folk slåss och lyser överallt men ingen hittar nått.hittar tilslut jackan men inte väskan istället hitta rjag innehållet av väskan utspritt över hela golvet.. herregud tänker jag. hittar även väskan efter ett tag å springer ut till pappa, då är jag så upprörd att jag nästna gråter. Vilken mening är det att ha en garderob och betala om det inte funkar? surt.

Idag åkte jag till almåsa i 20 minusgrader och åkte snowboard. de va lite värt det
men skönare nu när jag ligger å tar igen mig efter gårdagens kalabalik i sängen.





puss ida









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0