about me

hej!
idag frågade jag sara om hon visste vad jag skulle äta till middag då skrev hon


sarasinikkahakonen säger:

tacos!!!!! eller kanske tonfisksallad! eller krovgröt!  Thaisås ,eller chai-latte!?

Då kände jag att oj, det där var verkligen mitt i prick gud vad hon känner mig väl. Och jag kom på att man blir ju uppfattad på ett speciellt sätt, sådär blir jag uppfattad, det där är ungefär det första hon tänker på när hon tänker på mig utan att man är medveten om det själv så stämmer det ju? wierd.

någon komenterade om en sjuk-bil.
slänger upp en till







ps. har ätit upp alla mina bafucin tabletter på 2 dagar. nu e dom sluttt



puss ida










Kommentarer
Postat av: Pappa

Vad är krovgröt? Kram /Pappa

2009-02-12 @ 18:18:01
URL: http://www.gaupa.se
Postat av: ida

hahaha pappa, korvgröt är den där goda gröten som man brukar kunna få hos dig! köpt risgrynsgröt alltså :)

2009-02-13 @ 14:05:04
Postat av: Ulrika

Najs, ta det lugnt med solen, har hört att den är skoningslös där.

2009-02-19 @ 21:50:52
URL: http://colorelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0