Live at Kulturama

Hej :) Idag har vi haft mitt terminsuppspel på skolan. Jag sjöng I got a woman, det gick rätt så bra.
alla var jätte duktiga och lärarna var jätte nöjda på oss. Efter skolan gick jag på stan för det var bra väder idag, nu är jag hemma och gör inte så mycket..Lägger upp lite bilder sen idag:)

     
     


                                                                            
 


                                                                              
     <-- LÄRARE!
 

thank you our music lovers, puss /ida

Kommentarer
Postat av: Bitti

Hallå! Kul med alla kort. Skönt att det gick bra med sången idag! Du är DUKTIG! Lycka till på samhällsprovet på fredag - sedan är det helg igen! Den sista innan höstlovet!

KRAM!

2008-10-15 @ 21:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0