Fredag 1 vecka kvar!

hej, igår så hade jag en rätt tuff dag, vi hade sångprov, vi hade sammhälsskunskapsprov och vi hade redovisning i svenska! som TUR VAR gick allting jätte bra och jag fick en skön känsla i kroppen när allt äntligen var klart. för n har vi ingenting framför oss förutom tema vecka och lov! Efter skolan lagade jag och rut middag och sen satt vi och tittade på film. Efter ett tag åkte vi  in till julias UNDERBARA musik café för ungdommar på st eriksplan, det var så himla mysigt de tär varje fredag och de tär så kul att träffa folk utanför skolan, där kommer jag lätt spendera tid..efter några timmar åkte jag hem och tittade på idol ( och pappa visst var det rätt som åkte ut?)
sen somnade jag i sängen med datorn bredvid som rullade ps. i love you.
Idag vet jag inte vad jag ska göra det återstår att se..

puss /ida

            
i morse i sängen             julia!

Kommentarer
Postat av: Bitti

SKÖNT att alla prov och redovisningar gick bra igår! Hoppas du får en bra helg! Snart dags att komma hem....

KRAM!!

P.S. Det var helt rätt att Yasmina åkte ut igår. Jag höll med juryn till 100 % igår!

2008-10-18 @ 11:50:55
Postat av: syster

Det låter ju helt underbart mysigt med det där musikcafét! Du får visa mej allt sånt där sen när jag kommer hem...

För övrigt så älskar jag smsen jag får av dej, dock är det ganska så dyrt att svara på dom. Men fortsätt att skicka:)

Älskar dej. <3

2008-10-19 @ 06:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0