Höstlov

Mitt lov var jätte bra och det var verkligen jätte skönt att få komma hem efter 2 månader! Sova i min säng, få lagad mat, träffa hundarna och familjen och framför allt alla kompisar som jag nästan inte har hört någonting av.OCh det var skönt att få känna kyla och snö igen!!

     


Det var filmfestivalen också så jag emma och adam kollade på litte film och sen jag och anton också.

 

Var en kväll med danne och vi var ute och gick i snön.



Jag träffade Michelle en kväll innan hon åkte till miami! vi körde moppe,lagade mat och allt sånt kul man kan föreställa sig! som ni ser på bilden hade jag hockey hjälm..:P
 

Sen var jag och Emma och Sara på fest med ESMK, musikarna på pc. sjukt roligt, fick dom tillochmed att sjunga en sång som ni måste gå in å lyssna på:D

 http://www.youtube.com/watch?v=hCcmsfeJ7KY



/ Ida

Kommentarer
Postat av: storasyster

Vilka jättefina bilder. Tack. Har Anton en slips på sej (!) ?

2008-11-04 @ 02:52:45
Postat av: Anonym

HAHA du la ut den HAHA! fintfint! detta måste spridas:)

puss, saknar dej!

2008-11-04 @ 19:32:35
Postat av: Roshanak

Svar: Ahh jaa i har massor att prata om! Jag saknar diig saaa mycket, du anar inte. Langtar tills vi ses igen! I love you sweetheart!

2008-11-05 @ 01:25:12
URL: http://roshanak.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej Ida!

Vilka jättefina bilder du tar. Spännande effekt du har fått till på vinterbilderna! Kram min mysgroda! /Pappa

2008-11-05 @ 07:51:19
URL: http://www.gaupa.se
Postat av: Michelle

Saknar dig!

2008-11-05 @ 13:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0