Det kommande året

Jag sitter här och funerar hur det här kommande året kommer att se ut för mig. Först ut är studenten och studentiden fram till skolavslutningen. Balen, 100 dagars allt det roliga som är kvar!
Sedan bär det förhoppningsvis av till Grekland för mig och Tove. Vi ska bo där i 3 månader vilket kommer bli helt underbart. Jobba ska visåklart sen ska vi bli roomates i vår nya lägenhet :) lite avis eller?

Efter Grekland blir det till att jobba för mig i ca 2 månader och sen blir det bartenderskola i London. Där jag planerar att stanna i ca 6 månader. Efter det har jag INGEN som helst aning om vad jag ska göra med mitt liv. Det är nog då det börjar bli läskigt. Men, ett roligt år väntar nu. Gud vad jag längtar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0