Valborg och helg

Hej folks, i fredags var det valborg, det blev sådär som jag kände på mig. Det började med att min kusin pontus fyllde 20 år så vi var på middag hos honnom, sedan åkte jag till sara där jag sara,tomas och julia bastade, kvällen tog fart i toves lägenhet och fortsatte på goa med flera vänner och sedan begav vi oss till olearys, kanske låter som en ganska skön kväll men jag kände mig tvingad att gå ut och jag hade inte kul på hela kvällen nästan, bästa studen var endå när jag kom hem till alex säng och famn halv tre på natten..... och i går var jag på " anna viktoria secretshow" på marité,mammas bästa kompis som fyllde år och jag var där och sjöng, helt underbar fest med många goda drinkar, begav mig sen till Nälden på dansgala som inte heller blev så underhållande. Överlevt helgen alla fall, med nöd och näppe. Sov idag till kl halv 2 och nu ska jag ladda upp inför ännu en skolvecka......

Puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0