Somewhere in me there's strenght

Hej hej från er favorit tjej! Idag tog jag ett stort beslut och beslöt mig för att göra 4 saker, av dom blev 2 gjorda.

1.gå till körskolan
2.Lämmna in lönepapperet på svenskan
3. städa rummet
4. göra läxorna

jag gjorde nr 2 och 3, nr 1 blev inte gjort för det var fullt vid datorerna där man gör teorin och varför punkt 4 inte blev gjord har jag ingen förklarning till!!!
Har även funderat mycket idag, vad som är viktigt för mig, när jag funderar som mest får jag en notification på facebook och alexander har skrivit på min wall,"
Ida! Det speciella med dig är att du är så goooo;)" och då blev jag så glad, jag behövde verkligen det och att nr 4 och 1 inte blev gjorda betydde inte längre någonting.
nu ska jag sova, skola i morron och jag har ingen förkylning eller magont att skylla på :/ bara att gå upp med andra ord...

Kyss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0