Påstandag

YOyo
Igårkväll tog jag en stor skål med ostbågar, la mig i soffan och somnade, vaknade upp i morse med kläderna och skålen var kvar. mamma väckte mig vid tio och frågade om vi skulle gå på stan, tydligen regnade det och gick inte att göra så mycket annat. så ja , jag hängde med och jag fixade först mitt bankort till VISA nu när jag fyllt 18 =)
sen shoppade vi lite saker, fikade och såå, mysigt :)



bikinisar inför Kos resan från H&M !






baströja från cubus, bodybutter från kings queens, parfym från Carolina gynning + två par trosor =)




ikväll skulle jag egentligen på Marité som har premiär men det kändes lite mastigt att betala 100 kr för att komma in när det kommer vara som alla andra kvällar så ikväll blir det nog filmkväll hemma hos sara

pusspuss


Kommentarer
Postat av: vikkk

det kommer bli asnice med den rosa och leopardfärgade :D

2010-05-19 @ 21:06:25
Postat av: vikkk

ffäään va nice med rosa topp och leopard nertill! :D superawesome

2010-05-19 @ 23:03:24
Postat av: okänd

MEN UPPDATERA BLOOOGGGEEEEEN



// Stalker

2010-06-08 @ 19:30:40
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-09-24 @ 12:20:36
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0