Sjuker?

i morse vaknade jag upp en kvart innan bussen skulle gå, jag hör att mamma ropar på mig och hon låter arg. Jag har drömt mardrömmar hela natten å jag är helt svettig och typ blöt i pannan och huvudet bara värker. Jag går alla fall ner till köket, lägger mig på köksoffan och börjar gråta som ett litet barn:P " jag är så trött" Kenneth säger skarpt att man inte får stanna hemma för " att man är trött" Men jag förklarar att jag inte är sömnig utan helt utmatttad, jag har så sjukt mycket att göra och känner att jag kanske tagit på mig för mycket saker, och jag är stressad. Säkert därför jag sover så dåligt om nätterna.
Aja, det hela resulterade med att jag stannade hemma idag, sov till halv 12 och vaknade upp med samma huvudvärk och stress i magen i alla fall. :/ Då hade jag lika gärna kunnat gå på skolan ju, jag missade ensamblen också + en piano lektion. ILLA!!!! Sen nu om några timmar har jag spotlight deltävling också, först ska jag kompa sara som ska sjunga Higher, vet inte ens hur låten går än men hon kommer hit snart. Sen ska jag spela Zombie med Viktoria och Linnea. När jag kommer hem har jag lovat mig själv att ta tag i idrottsuppgiften,
jag måste



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0