Pluggeliplugg

Alltså jag har så sjuuuuukt mycket att göra, okej ska jag göra en lista på allt då? okej.

1.Psykologi inlämmning
2.Engelska glosor
3.Historia arbete
4.KULTUR historia arbete
5. Läsa en skönlitteraturbok i svenska
6.Minerva möte
7.invalsfest med Snaråa
8.åka till Åre med Alex
9. Läxa i både sång och piano

har jag glömt nått? ja det har jag säkert för jag har sjuuuukt mycket att göra nu, lebbigt. Hursom så tänkte jag att jag skulle plugga och satt mig på eftermiddagen i bibblan på skolan, då kom sjukt mysiga tove och joinade mig, och då slår det mig, gör man det lite mysigt kanske en bulle ( jaaa jag har förtjänat den ) och kanske en liten kompis så blir plugget lätt som en plätt!!!

ensam med psykologiboken med tankarna på allt annat du vill göra tex läsa veckorevyn

VS

sitta med en as nice kompis!! hur svårt kan det bli liksom?





Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0