Lite tungt...

Hej! ligger i sängen och hostar som aldrig förr, har tagit en hostmedecin med morfin i så jag lär nog somna alldeles snart...
Känns som om jag är inne i en lite tung period, kanske för att det är höst och börjar bli kallt, kanske för att det blir mycket skolarbete och mindre tid till annat, kanske pgr utav andra saker också.
Idag var det alla fall en del utav föreningen Q,s inval, de hade en teater nere i badhusparken som va verkligen as dålig... usch. Efter den så sprang jag upp och köpte en cheeseburgare för jag skulle övningsköra med pappa, det går bättre och bättre, jag har dragläget nu, nästan. ... nästan sen åkte jag till frisören och klippte mig, bara fräshade till topparna, känns mycket bättre nu.
kvällen slutade alla fall i soffan med en kopp te och idol, sen har jag packat en stor väska med kläder som jag ska lämmna hos min pojkvän bara för att, om jag får lust att sova där efter skolan och har typ 0 grejer eller nått, ganska smart juuuuuee... nu känner jag hur medecinen börjar gå ut i kroppen och jag blir allt slöare ... ska nog sova nu, i morgon väntas avmålning av killarna i socitas, först får dom en kalldusch sen ska dom gå ut på en liten " scen" helt naken där alla tjejer i minverva kommer sitta ..;) sen ska vi måla av dom, sjukt kul ska det bli...


nu är jag godnatt......
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0