Rockfest, helg och Minervamiddag

Höstlov 09, vi började med en rockfest hos Alexandra som var sjukt kul hela klassen + paralellklassen var där , tyvärr blev vi utkörda av grannarna vid halv elva så de va bara att ge sig ut, ut på äventyr som Elias kallade det, sjukt kul, kvällen slutade på kebab baren och sen på försön hos Alexander. Och idag hade jag minerva middag hemma hos mig, sjukt mys, så jäkla goa tjejer så skönt att veta att man bara har dom och alltid får va med liksom, och att alla verkligen gillar varandra, känns tryggt på nått sätt...<3
I morgon blir de fika med Viktoria Linnea  å Tove..... sen måste ja börja planera hur jag tar mig ner till sthlm..

puss


Kommentarer
Postat av: emil

men liiiiiiiiiiiite snygg tjej!

2009-10-26 @ 01:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0