V Ä R L D E N S B Ä S T A H E L G

japp, världens bästa helg vare!

Fredag: kl halv åtta landar Rut på frösön, när jag ser hennes plan börjar jag gråta och jag blir typ chockad att jag gråter, sen ser jag att hon inte kliver ur planen och förstår då att det inte var Ruts plan som landade, hahah!
Tillslut kom hon ner på marken i alla fall!
Vi åkte hem och åt pizza sen snyggade vi till oss och åkte på Banerets Bjudfest i Spikis det var sådär i början för satan va mycket fjortisar de va där.. goosh! ;) Vi kom hem runt halv ett på nattten och då åt vi upp vad som var kvar av pizzan sen somnade vi....

Lördag: Vi vaknar tio, åker till Alex och fikar pepparkakor sen åker vi hem till mig igen och slöar. klockan 3 komm Linnea hem till mig och vi fixade oss tillsammans för vi skulle pååå Filmfesten med Alces , Socitas och Optimal.
På förfesten hade jag sjuuuukt kul med alla tjejerna och Rut och klockan nio kom Hanna och hämtade oss och körde oss til festen, den va sådär... vet inte varför den inte var så jääääätte bra.

Söndag: Rut åkte hem :( Så jag åkte till min Toy Boy, åt maaassa godis, Chips och tittade på 3 filmer, vi åkte till Ica och köpte julmust å de va skiiit mys.

VÄRLDENS BÄÄÄSTA HELG, nästa helg börjar jag jobba på mitt nya jobb xD wiihooo:D





bilder på våra utstyrslar kommer senare!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0