NU ERE FREDAGMYYS!

Hej hoppp! idag införskaffade jag mig två st farsdagspresenter eftersom de tär farsdag på söndag, en till min riktiga pappa å en till min låtsaspappa, yey!  Köpte även lite chips å lite gott å lite mys för min toy-boy Alex har lovatmig en myskväll och att vi ska se på hela idol!!! har inte gjort det en enda gång och vill det nu innan det är slut:P Den här helgen kommer bli lugn för jag har ingen föreningsfest, ingen klassfest och alla läxor är gjorda:D
fast på söndag ska vi ha ett till inval i minerva, en tjej till ska med. hon ska ha overall på sig ( som tur är för det är ju svin kallt å snö nu) tycker alla fall synd om henne och jag kommer nog ta det ganska lugnt.....
hursom så har vi införskaffat oss minerva skjortor nu,slänger upp en bild på den!

Ha en skön helg alla sötnosar, pussssss


Kommentarer
Postat av: frida

Hej! tack! =)

Menar du sådana här: http://fradaa.blogg.se/2009/october/outfit-1210-09.html#comment

Annars vet jag inte vad du menar:)

2009-11-08 @ 22:28:06
URL: http://fradaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0