MY BABY

Idag har vi haft öppet hus på skolan och jag har haft två st ensamblekonserter och en konsert i fiket där jag sjöng "Summertime" Fick även ett nytt jobb idag! På ett ställe som heter Arctura, det är en restaurang längts uppe i ett stort torn där man ser ut över hela stan, ska bli sjukt kul och en rejäl löneförhöjning från mitt förra jobb ;)
Nu är det mindre än 24 timmar tills min älskade bästa vän Rut kommer hit från Stockholm, senast jag såg henne var när vi åkte på en galen resa till cypern i somras så nu saknar jag hene jätte mycket.
Det första jag ska göra är att krama henne så håååååååårt och sen ta med henne på Banerets bjudfest i spikis, på lördagen ska vi bara ta igen massa tid och mysa och sen ska vi på maskerad med min förening på Filmfesten, det här kommer bli en så lyckad helg, ja läääääääängtar.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0