LÖRDAG NATT

chaa chaa blogggen!
Har fortfarande ingen kamera ,, suck. och det är så tråkigt för de senaste veckorna har ja köpt massa nica grejer som ja vill lägga upp bilde rpå här, menmen.,..

Igår ( fredags ) va jag Alex och Johan på bio , 2012, as bra tror jag grät framm å tillbaka typ 4 gånger :)
Sen åkte vi hem och myste och hade lååååång sovmorrgon! Sen va jag ut och övningskörde typ en timma med Pappa och ikväll har jag varit och jobbat på mitt nya jobbxD
antal krossade glas : 1 ! så jag är ganska nöjd med kvällen!
I morgon ska jag upp ganska tidigt och övningsköra ut till Rödön där Elias bor och vi tänkte spela in lite, de ska bli sjukt kul. Har även Minerva middag i morgon men jag vet inte om jag hinner med till den om jag ska spela in hela daaaan.
Nu är jag helt godnatt för klockan är halv två såå, se ya bitches!



Kommentarer
Postat av: Michelle

Det här kommer jag ihåg<3

2009-12-08 @ 20:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0