Catch me

Hejs blogg, egentligen har de här varit en ganska så nice dag !
Börjad med step test på idrotten för vi har testat i fall vi kan förbättra vår kondition!
jag hade förbättrat min puls med 17 slag /minut, vet inte om ni fattar men de va sjukt bra alla fall, förut hade jag 176 som max puls när jag var ansträngd och nu har jag 155 för jag har ju som sagt hårdtränat nu i en månad ca, vilket har gått bra å jag gillar tanken på att gå ut och springa nu :)
så idag var dagens workout:

4 km löpning
60 situps
60 rygglyft
Ben/rump övningar

Har även skickat in två inlämmningsuppgifter ikväll! Nu ska jag bada,tända ljus och smörja in mig i lotions som luktar mumma sen ska jag lägga mig i min nybäddade säng , läsa engelska bok och plugga engelska prov (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) tills i morgon,
wish me luck,
puss ida


Kommentarer
Postat av: erica

jag vill också ha badkar!!

lycka till i morron! (:

2009-11-04 @ 23:26:00
URL: http://ericahemmingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0