En bra helg

Hej blogg:)
I fredags var jag till Pappa ett tag och vi spelade in lite låtar sen for jag hem till Mamma, vi tittade på Lets dance och bara myste.


På lördag morgon gick vi upp med tuppen för att åka till Almåsa och jag skulle på snowboardskolan, det gick jätte bra och jag tyckte det va skit kul. På kvällen åkte jag till Edvin för att repa inför en liten konsert vi ska ha på storsjöteatern på någon gala, det gick bra sen var jag bara hemma resten av kvällen, Berra hörde av sig så vi var ute på en promenad och gick 5 km:)
I morse (söndag) åkte vi till almåsa igen jätte mycket snö!:)
På kvällen åkte jag och mamma på ett pass på friskis och svettis, såå jäääkla roligt !! det var ett " danspass" med skitbra musik. Nu nyss har jag och mamma kollat på en jätte bra film, ska snart sova. är trött efter helgen men det har varit kul:)

hittade lite bilder från i somras..
  


nattinatt /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0