Torsdag

jag kan inte förstååååå det! jag tror jag lyckades på engelskan idag!!
Jag brukar få IG varning på nästan varenda prov jag gör men idag så var jag i form jag och jag skrev nog de bästa jag någonsin skrivit så det känns så skööööönt.

Efter skolan idag tog jag bussen till min toy-boy Alex, han va så söt stog i köket och lagade tacos till mig för jag skulle äta hos honnom,han är verkligen min guldklimp. vi åt, vi mös, och sen tog vi bussen tillbaka till skolan för jag skulle repa med Wallmans gruppen. Vi har spelning i morgon men jag får se hur det går för jag är så less och det känns inge kul, är fest hos johan också och det kännss surt att inte kunna gå på den. Annars ska jag jobba hela helgen vilket också är segt men skönt sen när fetingstålarna kommer in xD
Nu sitter jag och dricker varm choklad och ska snart krypa ner i min varma goa säng och bara sluta ögonen.


Godnatt /ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0