trött

Hej, jag är så trött. sitter i min nya lägenhet och ska titta på  " win a date with ted hamilton"
ska ta kort på mitt rum och lägenheten sen så ni får se hur det ser ut :)
i morgon är det skola och jag ska ha spelat igenom och lyssna igenom en hel the beatles skiva innan dess..oj oj.
jaja, lägger upp en bild på mig själv om tex hanna glömt  hur jag ser ut, kom ihåg att jag är extremt trött, det syns nog på bilden också..

                                                                                          
                                                                                               Puss /ida

Kommentarer
Postat av: syster

jag kommer aldrig att glömma hur dus er ut. har dej i mina tankar ofta <3

2008-10-05 @ 15:40:31
Postat av: Bitti

Ida! Fick reda på idag att du "håller igång bloggen" Visste inte det, men från och med nu står du under "daglig bevakning";-. PUSS!

2008-10-05 @ 20:34:30
Postat av: någon som saknar dej

jag gillar uppdateringarna!!

2008-10-05 @ 23:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0