Move un up

Typ två veckor har nu gått,jag går upp själv, jag lagar mat,tvättar,städar,åker tunnelbana,går och lägger mig själv,vaknar själv. jag lever själv, jag har flyttat hemifrån. Hur kul det än verkar vara att flytta hemifrån,så är det inte alltid så lätt som det låter. Men samtidigt så är det helt underbart. nytt folk, ny stad,nya saker, NY LUFT. allt är nytt och jag älskar det, det händer saker hela tiden. Ni som vill, kan ju alltid följa min tid här i Stockholm...om ni typ på nått vis saknar mig, lika mycket som jag saknar er..om det nu går.
                                                                            
                                                                          Den som lever får se/Puss



                                                              
                                                              www.myspace.com/idajonasson

Kommentarer
Postat av: Batacko

Ska med nöje följa din blogg Ida! Och allt spännande som händer. Vi ses ju snart! Kram!

2008-08-30 @ 22:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0