The sky is the limit

Hej alla goa, känner mig så stark på nått sätt ikväll. Har varit på middag, fick oxfilé guu såå gott!
Nu ligger jag i min säng och läser lite, har tänt mina nya doftljus som jag köpte på IKEA igår med passionsfruktslukt:D
I morgon åker min baby till Verbie i en vecka för att vara barnvakt å åka snowboard, det är bara en vecka men kommer sakna att ha honnom runt omkring mig.. hm...
i morrn är det skola och klasskonsert , det är våran paralellklass som ska ha den men jag och Viktoria ska vara med i Linneas nummer, vi ska sjunga zombie, de kommer bli gryymmmmmttttttt!!!
PC's Aula Kl 19.00 Måndag
PC's Aula Kl 12.00 Tisdag



kolla in den här videon, min kompis Roshanak är med i en musikvideo, som sagt the sky is the limit
http://www.youtube.com/watch?v=oLBdyBAVeko&feature=player_embedded
Nu ska jag sova, Puss och Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0