helg

Haft en bra helg, var hos Alexander i fredags. Åt middag med hans fina familj sedan tittade vi på OS och jag somnade som ett litet barn i hans famn i soffan. Sov där och i lördags åkte vi och tränade på gymmet. När vi kom hem lagade vi urgod Sushi =) De ska jag lätt göra om de va sjukt kul att göra dom!!
I går kväll satt jag hemma med mamma och tittade på Knocked up, somnade i soffan och vaknade upp jätte förvirrad i morse, fattade ingenting. Vi städade hela huset och gick på en promenad sen åkte vi in till mittpunkten. Jag köpte lite kläder och Sen bjöd Mamma mig på storfika på Törners, en jättefin helg. nu är jag utvilad och redo för ännu en skolvecka. Puss


Kommentarer
Postat av: mr

Ida jonasson, snyggkvinnan

2010-02-28 @ 21:44:02
Postat av: ms

som alltid har ena handen bakom huvudet när hon tar kort på sig själv haha

2010-03-07 @ 17:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0