Idol 2010

tjoheeeeejjjj!!  Har bestämt mig för att söka till idol igen.. Stockholm, i år igen. Där är konkuransen som värst och det är så sjjuukt mycket folk där men jag får försöka tänka bort det. Det var den enda staden som passade helt enkelt. Har redan bokat biljetter och åker på fredagen den 7e, sen på lördagen söker jag och jag kommer att bo hos Rut under tiden, går jag inte vidare får jag alla fall en weekend i sthlm och kommer även träffa skivbolaget där =)

Fick ett mail ifrån Lingmans & Co också,de frågade om ja ville vara med i deras tävling, Cinderella stjärnan som är ombord på en Cinderella kryssningen, åldergränsen är 18 år så det är lite äldre medtävlare med, såklart blev jag astaggad tills jag fick reda på att det var redan på söndag :/ så då sprack det liksom....men jag hoppas på flera chanser =)
här är i alla en utav de låtar jag funderar på att sjunga till idol


 

pusspusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0