i'm a babysitter

Hej blogg!
    idag vaknade jag upp med feber och bestämde mig ganska snabbt för att stanna hemma,sov till halv elva och sen gjorde jag massa läxor idag, sjukt skönt nu är jag klar med allt!!!
Hade lovat mammas kompis att sitta barnvakt ikväll för hon skulle på guldgalan så jag ställde upp, hon är designer och var nyss nere i kina för att kontrollera sin fabrik och när jag kom hit idag fick jag ett par converse och ett skit gulligt armband av henne :) hon gör sjukt fina grejer själv också och här är hemsidan
http://www.annaviktoria.se/

nu sitter jag i deras tv rum dricker varm choklad och myser, har nyss bubblat i deras badkar och tror nog att jag åker till skolan i morrrrnnn, de blir nice.      
michelle ringde ikväll och vi pratade om en grej, hon e så go.... nu är det natt!!


Godnatt :)



Kommentarer
Postat av: Michelle

Du är go <3

2009-11-05 @ 23:39:56
Postat av: vikii

"tjatja bloggen"

2009-11-06 @ 17:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0