The badehouse park

hej:)
i går så jobbade jag på Godiskungen, sen kom Viktoria in till stan så åt vi ute! på tacobar! huuur gott som helst åt 2 tallrikar för mycket tror jag! sen så tog vi bussen till Brunflo och var super trötta så somnade vi efter melodifestivalen  (ja rät låt vann) sen åkte jag hem tidigt i morse och gick på långpromenad med hundarna å städade hannas rum. Sen åkte jag in till stan med Viktoria och satt oss i solstolarna i badhusparken å åt godis det var otroooooligt mycket sol och himla varmt vare också!  Sen gick vi upp på Pause för vi blev så kalla och drack varmchoklad, nu sitter jag hemma i min säng och ikväll är det BECK det är ju läskigt men Johannes kommer hit å håller mig sällskap till hälften har han sagt alla fall......
i morgon har vi kör hela dagen det har vi även tisdag ,onsdag torsdag fredag lördag med., kul..lite alla fall:)

   

puss/ida

Kommentarer
Postat av: storasyster

sötnöt.



<3

2009-03-16 @ 01:48:02
Postat av: Ulrika

Tsck tjejen =)

2009-03-28 @ 12:17:46
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tacobar lät gott ;P

2009-04-08 @ 16:12:26
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0