ROCK & GLASS

'Hej  bloggen:)
igår hade vi långträninge med kören igen inför rockkonserten, en kille vid namn Snorre från norge ska sjunga solo:)
Det är rätt jobbigt och hela nästa vecka kommer vi inte ha vanliga lektioner utan då kommer vi bara stå upp å sjunga hela dagen.... Efter kören promenerade jag ner i det otroligt fina vädret till Alexander, vi skulle gå till badhusparken och sola men då kom det ett moln! så vi stanade inne och spelade gitarr och åt glass istället!

Idag så har jag bara haft två lektioner och sett en konsert sen var jag hos tandläkaren och inga hål, de känntes skönt.
efter tandläkaren åkte jag och Pappa till Farmor och pratade lite, hon har börjat höra lite dåligt annars är det bra med henne. Nu är jag hemma, sitter i min siden morgonrock och är jätte hungrig ... om ett tag ska Viktoria hämta mig för jag ska vara barnvakt åt Wiliam och Olivia ikväll, ska passa på att bada i deras urmysiga badkar då.






Nu ska jag få mig nått i magen, jag längtar efter hanna.
puss/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0